Atgriešanas politika
Cienījamais klients, jūs varat iesniegt sūdzību:
- pa e-pastu: shop@zookaralyste.lv
- Pa pastu - uz adresi:
UAB Eurobena
Marijampole
Sūdzībā, lūdzu, norādiet:
-
Pircēja nosaukums,
-
Produkta nosaukums,
-
Sūdzības pamatojums.
Ja saņemat sūtījumu, kas ir bojāts vai neatbilst jūsu vēlmēm (daudzums, produktu kvalitāte), kopā ar kurjeru sastādiet bojājumu protokolu., kas ir nosacījums sūdzības iesniegšanai.
Sūtījums ar trūkstošām precēm
Trūkuma gadījumā:
1. Ja pasūtījumā konstatējat neatbilstības, jums ir jāsastāda dokuments par bojājumiem ar kurjeru, kas piegādāja sūtījumu. Šis ziņojums ir nepieciešams sūdzību procedūrā.
2.Ja jums ir ziņojums par bojājumiem, lūdzu, sūtiet e-pastu uz šādu adresi: shop@zookaralyste.lv
Pieprasījumā jāiekļauj:
-
Produkta nosaukums
-
Vienību skaits
-
Foto (ja iespējams)
-
Skenēts bojājumu ziņojums vai fotoattēls
3. 14 dienu laikā ar jums sazināsies Sūdzību nodaļas darbinieks, kurš sniegs jums visu nepieciešamo informāciju par sūdzību.
Bojāts sūtījums
Venipak bojāta sūtījuma gadījumā:
1. Ja pasūtījumā konstatējat neatbilstības, jums ir jāsagatavo ziņojums par bojājumiem kurjeram, kas piegādāja sūtījumu. Šis ziņojums ir nepieciešams sūdzību procedūrā.
2. Pirms ziņojuma skaitāmajam zemes gabalam jāpaliek nemainīgam (ja iespējams).
3. Kurjeram, kas nogādāja sūtījumu, jāsastāda bojājumu protokols.
4. Ja jums ir ziņojums par bojājumiem, lūdzu, sūtiet e-pastu uz šādu adresi: shop@zookaralyste.lv
Pieprasījumā jāiekļauj:
-
Produkta nosaukums
-
Vienību skaits
-
Foto (ja iespējams)
-
Skenēts bojājumu ziņojums vai fotoattēls
5. 14 dienu laikā ar jums sazināsies Sūdzību nodaļas darbinieks, kurš sniegs jums visu nepieciešamo informāciju par sūdzību.